En gammal bild med gamla vänner.

Efter en dunder mysig helg var det dags att ta sig tillbaka till skolan. Fast utan att gå till skolan. Dagen tillbringades i stadshuset med en sjal runt huvudet och värmeslag. Intensiv dag och jag vet med erfarenhet att dagen imorgon och den i övermorgon kommer bli allt intensivare. Denna veckan är det FN-rollspel som gäller, så man tilltalar mig nu som delegaten av Islamistiska Republiken Iran. Ikväll ska jag be till allah om ett bra lobbyarbete imorgon. Dock är det inte så troligt för idag märkte man att de flesta länder inte vet vad deras åsikter är. Katolska Irland ställde sig upp och fördömde Vatikanstaten och deras tro på gud. Ojsansa!
Menmen efter jag hade cyklat hem idag och mått dåligt ett slag, bikade jag iväg igen och möte upp Sandra. Vi sprang runt lite och sedan cyklade jag hem. Sedan dess har jag hunnit med att duscha, gjort kycklinggryta till middag, bakat bröd, läst och filat på projektinlämningen. Just nu håller jag på att avsluta mitt Internationellarelations-arbete. Jag känner att jag behöver lov och det med basta. Eller mest känner jag att jag behöver studenten, jobba sommar och sen flytta långt här ifrån. Snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0