om livet

Det är lite läskigt när man kommer till insikten hur mycket man skulle göra för att leva ut en dröm. Du säger "Jag förstår inte hur du kan göra så mycket för mig", jag svarar "Jag gör det inte för dig, jag gör det för oss". Men egentligen gör jag nog det för mig. Jag finner inte mycket glädje i det jag har och det är mitt eget fel, ingen annans. Jag vet att jag inte kommer finna lycka i en verklighetsutflykt till thailand i 4 månader. Jag behöver ändra verkligheten för att bli stimulerad. Jag har gått förlänge i dessa skor, om jag inte byter dom snart kommer jag att tröttna. Då kommer jag slänga bort dom och aldrig använda dom igen fast det vill jag, för jag älskar dom. Jag har bara gått för länge i dom och behöver prova nya för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0