Hej och hejdå

Kom hem till mitt boende för 30 minuter sedan och ska iväg om cirka 15 minuter igen. Sedan jag har kommit hem har jag hunnit byta om, koka bönor , laga mat och nu sitter jag och äter den samt ska blogga om den. Det blev att improvisera. Det blev fulkornspasta med en tomatsås gjorde på rödalinser, tomatpure och toppad med keso och oliver. Mumsigt värre!
Det värsta med livet just nu är att jag nästan aldrig har tid att äta. Idag fick jag till och med sätta mig ensam i en park och äta min matlåda för att jag inte pioriterade att äta i skolan utan följde med fyra andra till Myrorna. Där skulle vi hitta kläder till lördagens party. Norrlandstema. Jag hittade dock inget men lycklig är jag ändå för jag fick skjus av en klass-Erik till stan. Där hade jag min träff med en Mats så imorgon ska jag provjobba på Bokia. Jag och Mats har en dejt klockan halv tio imorgonbitti. Underbart. Seminariet gick föresten jätte bra.
Pratade med mamma på vägen hem. Hon frågade hur det gick för Nils. Nils den där killen jag bor ihop med men inte har pioriterat de senaste dagarna. Han är på sitt och jag på mitt. Vi skulle ha dejt igår men jag pluggade och han fixade med tvn. Vi skulle ha dejt imorgon men jag ska ju jobba då. Ikväll är han på först EPP, efter plugget pub, och sedan ska han på sittning. Jag ska och hänga med de andra nollorna och faddrarna. Eller det kommer nog bara vara en Moa samt en Jytte där. Alla är slut. Jag är också slut. Men jag har kul. Jävligt kul. Sen så är jag glad att vi pioriterar annat ett tag. Jag får ändå alltid en morgon och en kvälls puss. Det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0