Onsdag - en sportar dag

Idag har det varit Studentsportardagen på Umeå och det firades med att träna. Blev frukost med Nils och sedan iväg till Iksu för att köra ett hårt och skoningslöst benpass. Efter möte jag upp Moa för att sedan joina några andra klassvänner på Bodybalance och efter det Zomba. Efter dagen tre pass for jag hem, åt, duschade, satte på en film och somnade i soffan. Vaknade lagom tid för middag, vilket bestod av kesoburritos med linnssås. Dock fick jag göra den själv. En vana vi har. Jag gör maten och Nils diskar. Ibland fixar Nils maten men då diskar han också. En otroligt trevlig vana om jag får säga det själv. De tre senaste timmarna efter maten har bestått av plugg. Är klar med min sammanställning av ett kapitel ur den otroligt mysiga engelska kurslitteraturen. Jag ska bara skriva över sammanställningen till datorn sedan är jag helt klar med plugg för kvällen. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0