Tisdag

 
Imorse hade jag planerat in ett simpass på Iksu men planen ändrades då jag inte hittade mina simglasögon... Så bitter-Jytte tog istället sin bok och la sig i sängen igen. Det blev en lugn dag men på kvällen höjdes pulsen då jag för första gången provade spinning. Det var kul så jag tackar Lina som drog med mig! Dock anser jag fortfarande att löpning är favoriten som träningsform men jag har bestämt att en gång i veckan ska det bli spinning. Jag tänker satsa på triathlon tills nästa sommar så det känns som en bra början att träna spinning. 
Efter 40minuters passet sprang jag intervaller på löpbandet. Jag körde 10 intervaller som var 30 sekunder långa med 20 graders lutning i hastigheten 15km/h och med 15 sekunder vila. Det blev också lite styrka av rygg och sedan väntade bastun samt duschen. Skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0