Vårruset Umeå

Välkommen torsdag dock önskar jag att det bara vore Onsdag... Inte pga av tentan som är imorgon utan Vårruset som är ikväll. Mina fötter mår inte optimalt för att knölas ner i ett par löparskor utan skulle behöva vila en dag till. Igår på brännbollsträningen gick jag runt likt Halta Lotta och tyckte synd om mig själv. Men med dubbla fotbad igår, massage, baddning av sår (läs nageltrång) samt sömn, finns det hopp om kvällen! Ska ner på apotektet och köpa sådana där plåster med hål och hoppas att det ska göra susen.
Igår var jag så deprimerad över mina fötter och att jag kanske inte skulle kunna springa eller prestera bra, att jag kände för att fälla en tår. Men då blev jag lite arg på mig själv för att jag är en sådan mes! För något år sedan läste jag om en kvinna som sprang en väldigt lång distans, typ 40-45mil (?), hon fick såklart massa problem med fötterna längst vägen och tillsist lossna stora delar av hälen. Men hon stannade inte för hon hade bara lite mer än en maraton, ca 4,2mil, kvar till mål!


...och jag klagar över att jag har två nageltrång och blåsor när jag ska springa 5km, fyfan för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0