Från min pärla...

 
I paketet låg detta vackra pärlhalsband. Passar finfint till min oldlady-look. Nu fattas bara dra-maten, eller vem försöker jag lura? Den står ju i garderoben och väntar på nästa storhandling (fick den av mor i födelsedagspresent men det var inte menat som en pik). Fast nu låter det som att jag inte blev glad över halsbandet.. Det blev jag, väldigt glad! Ett halsband i denna form är något som jag har gått och suktat efter i smyg men inte uttalat. Så jag drar slutsatsen att han känner mig relativt bra efter dessa 4år tillsammans. 
 
Förmiddagen spenderades med föreläsning i konflikthantering och nu lunchen är i magen. Cyklarna som ska ta oss till andra sidan stan väntar. Eftermiddagen ska spenderas på Iksu spaanläggning med allt vad bad, bastu och mys innebär. En ansiktisbehandling är också inbokad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad står det om på "tavlan"?:)

Svar: Att en gåva har sänkts till förmån för klimatet. Jag fick utsläppsrätter med koldioxid av Nils i födelsedagspresent. Bästa presenten enligt mig :) Länk: http://www.naturskyddsforeningen.se/vad-du-kan-gora/butiken/gavor/kop-utslappsratter
Jytte

2013-04-27 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0