Frukost nr1

 
Vaknade 45 minuter innan klockan, kan bero på två saker:
1. Att jag gick och la mig vid klockan 22 och har fått sova mina timmar.
2. Att jag är otroligt pepp på dagens morgonlöpning.
 
Jag morgontränar sällan nu förtiden då det blir komplicerat att hinna äta innan träning och sen efter innan man ska iväg på dagens aktiviter (okej, egentligen handlar det om att jag älskar att morgonmysa i timmar framför nyhetsmorgon). Men idag var jag pigg som en lärka och jobbet börjar inte förens klockan 10.
 
Så nu lite soffmys med en ärtpesto- och äggsmörgås med värmda koktailtomater i sällskap med vatten och apelsin. Vetenskapensvärld får bli min underhållning när lägenheten är tyst. Detta program om fasta som har blivit omtalat. Jag känner mig otroligt skeptisk mot fasta men vi alla är olika så livsstilen passar kanske någon. Det ska oavsett vad bli intressant att se och ta del av andra aspekter. Godmorgon på den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0