Stretching och påfyllnad

 
 
Kylig luft men värmande sol, lite tävling mot cyklister men annars en lugn joggingtur. Någon som prioriteras mycket är stretching, jag stretchar nog oftare än vad jag aktivt tränar. I fredags fick jag lite tips från Linnea hur jag på bästa sätt ska tänja mina muskler. Positionen ovan för sätesmuskeln, nittiograder med knät placerat framför naveln. Den muskel som jag ibland får ont i när jag springer långt. Dock har träning av sätesmuskeln och byte av skor löst problemet, pepparpeppar! 
 
Påfyllnad iform av äpplen stekta med rapsolja, nötblandning, havregryn, kokosmjöl, kanel och kardemumma. Ser lite ut som kattmat... Tillsammans med hallon och a-fil. 
 
Nu fortsätter dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0