Blåbärshäng

 
 
Dagarna vandrar på. Igår efter jobbet fick jag sällskap av bruden på maskeradbilden här ovan, för att genomsöka skogen på blåbär. Med risk för myggbett gick vi inte ut i skogen iklädda kläderna som vi har på bilden, såattnivetliksom. Någe mycket bär kom vi tyvärr inte hem med, fast många bäckar små. 
Det bästa med blåbärsplock-sällskapet är att hon lovar att bjuda på kaka med blåbär i helgen, vi får se om löftet hålls. 
 
Annars i mina tankar då? Inredning och lägenhetsfix är det som bubblar i mitt huvud. Fynd som förväntas göras för att idéer som ska kunna verkställas. Dock väntar jag in att den andra hälften av hushållet ska komma hem innan jakten början. Lägenheten ska också få lite upprustning om några månader iform av målning och nya mattor så dokumentation här av resutatet kan förväntas först i höst.
 
Jag arbetar mig vidare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0