Hej igen Ume!

 
Jag vaknade vid klockan 05:00 imorse för att ta flyget upp mot Umeå efter en fantastisk långhelg. Dagarna bjöd på mycket glädje, umgänge med familj och släkt. En dag hann spenderas i Sorunda med bad också samt lite kvällsumgänge. Tredje bilden visar gårdagens middag: grillat vitlöksbröd med hallon- och rödbetssallad, grillad svamp och vitlök- och basilikasås. 
 
Jag tog inga bilder på bröllopet då jag valde att njuta av stunden till hundra. Minne i form av foton får jag sno från andra.  
 
Efter dagens jobbet möte jag Anna på cykel och fick med mig en bukett gula rosor hem som nu gör boendet lite mindre tomt. Jo, jag kom ju som hem till en tom lägenhet idag då Nils stannade kvar nere hos föräldrarna. Kändes som sagt väldigt tomt men skönt ändå, eller nått. På Fredag kommer mor och dubbelmor (alltså mormor) upp för att hälsa på så jag kommer nog inte hinna känna mig ensammen. 
 
Sålänge. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0