Hemmagjort recept för välmående

 

 
I Sorunda som sagt. Vad har hänt här då?
  • Firat nationaldagen med familjen i Haga parken med god mat i munnen och fin musik i öronen. 
  • Träffat min vän som jag kallar Tant Grön. Ett år sedan sist då hon har varit i staterna och haft det trevligt. 
  • Njutit av finvädret genom att ta löpturer, promenader och solat rumpan. 
  • Igår upplevde jag min tonår igen. Fest hemma hos Malin och Maja. Vinet och jag slog på stort. Med mina, för tillfället, fattiga alkoholmeriter kunde det ha slutat hur som helst. Resultatet blev ett extremt lyckorus. Fytusan vad det finns härliga människor i min omgivning! utbrister jag och blir lite tårögd (visst är man en tönt).
  • Idag har jag fått besök av Isabella. Det mycket kära återseendet av barndomsvännen lede till många funderingar kring hur livet blev format till det som levs idag. Dagens lärdom: bakfylledagar spenderas bäst med trevligt sällskap, nostalgi och promenad. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha, dom blomstren känner jag igen!!!
Gåtan är löst!
Underbara Jytte, om du visste vad glad jag blev!
Alla borde ha en egen Jytte, Du är BÄST!
Kram pårej!

Svar: Vad bra att jag lyckades göra dig glad, det var tanken :D Vad go du är! Kram tillbaka
Jytte

2013-06-09 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0