Bra dagarna men bilder av dåligt kvalité

 
I onsdagskväll tog jag flyget ned till mor och far i syfte att unna mig semester. Min semester på 11dagar har jag bestämt ska innefatta skönlitterärläsning, solning, umgänge, löpning samt det bästa; att äta upp mig på föräldrarnas bekostnad! 
 
Hittills på mina lediga dagar har jag träffat syster för en picknik (med brownie) och pratstund i Hagaparken. I fredags åts det taco med Markus och Dan i den sistnämnda personens "nya" lägenhet (han har bott där i 5månader men det är först nu som vi fick till ett besök). Tre löpturer har avnjutits, två kortare på cirkus 5km och igår tog mor och jag en med längre distans, 18km. "Jag vill inte springa 21km nästa helg" sa mor när vi hade 200meter kvar av vår distansrunda.  Dock vet jag att efter lite återhämtning var hon lycklig över sin prestation och i veckan kommer hon gå med fjärilar i magen i väntan på Göteborgsvarvet. Själv är min löplycka otroligt hög just nu. Jag känner mig som en glad ko under kosläppet. "Jag vill springa 21km imorgon" svarade jag sanningsenligt. Fast jag ska hålla i mina häsar för kroppen måste få vila idag. Och gårdagenskväll spenderades framför filmen Sune med föräldrarna, sådant händer inte varje lördag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

LYCKA TILL :) Hör av dig sen om hur de gick :)

2013-05-12 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0