Våfflor och dagar som går

 
Efter gårdagens fältövningar ute i en föreläsares trädgård (vi agerade inspektörer i olika ärenden) bjöd vännen Madeleine på våfflor ute på ballkongen. Gott och naket blev det, sådant vi gillar! Jag njuter av de fina dagarna vi har, lyckorus många gånger om! 
 
Nu har jag vaknat till denna fredag, stoppat frukostmat i magen och ska knyta på mig skorna för att möta upp Anna på en promenad. Bra start på en halvnervös fredag. Nervöst är det då vi (jag och min grupp)  senare idag ska föreläsa på Kafé Kom in här i Ume. Matcirkeln ur miljösynpunkt är det vi ska förmedla till allmänheten. Vi får se hur det går!
Mer idag då? Jo, ikväll har vi bjudit över Magnus och Carro på middag. Trevligt kallas det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0