Vad jag behöver...

Livet är roligt. Livet är spännande. Livet är rikt. Livet är kärleksfullt. Livet är spontant. Livet är känslofyllt. Livet går upp och ner. Livet är otroligt fantastiskt!

Mor säger "nu är du som den Jytte jag kände för 14år sedan, du är lugn". Att hitta tillbaka till sig själv. 

Jag behövde vara i en nästan 10årig relation, ha ett välbetalt jobb, köpa hus, gifta mig och bli gravid för att inse att jag inte är lycklig i grunden. För att inse att dessa saker inte skapar lycka.
Lycka är känslor. Lycka är inte att självförverklas. Lycka är inte att lyckas. Lycka är att må bra in i grunden och vara trygg. Att inte vara påväg utan att vara i det som får en att må bra. Att känna livet. Leva livet.
Att vara med denna Anton, aka mitt livs kärlek, är lycka för mig. Vad jag behöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0