Anastasios Soulis .



Det var väl ingen som missade fimen "Den bästa sommaren" ?
Jag älskade den ! ^^

Jag var lite små kär i han som spelade en av huvudrollerna (Anastasios Soulis), jag tyckte han var så söt när jag var liten.


image492 
Måste nog se filmen snart igen :D


Men i alla fall nu är den söta pojken tillbaka fast som en super snygg 20-åring.
Han spelar en av huvudrollerna i filmen "Underbara älskade" som vart utvald till "årest film" på Guldbaggegalan. 

Jag har inte hunnit se filmen "/ lite synd. Men det blir väl av någon gång :D
Men när jag såg Anastasios på tv (under galan) så såg jag direkt att det var han som spelade den lilla killen i "den bästa sommaren" .

image491

Och nu har jag hört att han ska spela med i den kommande Beck-filmen "Det tysta skriket", kulit värre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0