Påsk !



Idag är dagen så jag och familjen brukar äta påsk mat och påskägg med godis i.

När jag var liten bruakde mamma och pappa alltid gömma påskäggen så jag och syrran fick springa och leta efter dom, men så vart det nog inte i år "/
Men hoppas jag i alla fall får ett påskägg, annars tänker jag protestera.

När jag tänker på påsk, så tänker jag på gult (vårens finaste färg).
Därför har jag samlat ihop några fina gula accessoarer och kläder....



image431


De gula skorna är från skopunkten och kalaset kostar bara 199kr
Väskan är från wedins och gå på 299kr
Guldskorna kostar 280kr och är från din sko
Plånboken är från urban outfitters
Jackan kan också hittas på urban outfitters



GLAD PÅSK PÅ ALLA ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0