Skärp ?



Det känns lite som om skärpet har dött ut lite nu till våren "/
men så kan vi ju inte ha det, så därför ska jag skriva lite (om det jag nu vet) om skärpmodet.

Vilken stolek?
Vilken färg?
Utsmykning ?
Vart ska kalaset sitta?

Är de frågor som man behöver veta för att få ett moderiktigt skärp.

Jag börjar med...

Vilken stolek ?    Mkt brett eller smalt

Vilken färg ? Det är bara att kolla på mode färgerna just nu, pasteler, neon, svart/vit och blått så klart. 

Utsmykning ? NITAR ! Klart så hett, och roseter ser ut att också bli stort i vår/sommar, och spännen.
 
Vart ?  Midian är fort. hett men har sett att det börjar halka ner lite.

Kanske något annat som undras, så vrf inte fråga ?
 Eller du kanske vet någon annan skärp trend just nu, snälla skriv den då :D


image478

Asos.




Men jag vill vara lägga till att skärpet (trist nog) har tapat lite av sin modeglans "/ det är inte lika hett som i vintras/höst.

Jag har själv lagt mitt bredamidje skärp på hyllan, men du behöver inte göra det samma !


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har också lagt mina skärp åt sidan, och använder istället söta siden band som rosetter i midjan, sen också scarfar :)

2007-04-22 @ 19:52:03
URL: http://typnicole.blogg.se
Postat av: Jytte

Ja, det är ju super söt med sidenband :D
Fortsätt med det, tkr jag ! :D

2007-04-22 @ 21:10:02
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0