Stresssig Jytte.


Nu äntligen har jag lite tid över för att blogga lite.
Igår fick jag extra jobba där jag praoade och de skulle bli så idag också, men de strulade.
Så idag blir det en super skön hemma dag, fast i kväll ska jag till konfremationen (har inte vart för på flera månader :S).

De senaste dagarna har det blivit mjukis-kläder rakt igenom, så soft !
Men nu har jag tittat på några färgglada jeans och har blivit kär (vill ha!)

Det går att köpa riiktigt biliga jeans på jc för ca 399 kr (tror jag).

De här jeansen är itne där ifrån, jag kommer faktiskt inte ihåg vart jag snode bilderna (?), förlåt ! 
Men gå in och kolla på Jc de har i alla fall färgade jeans.  

image454


De ser ut och bli fint väder (kanske sola?), ha de fint idag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0