T-shirts <3


Nu är det torsdag och det betyder att fredagen är här om bara några timmar xD super !

Idag har jag varit i skolan och det har vart riktigt muma väder :) så man blir lite extra glad.


T-shirts är ju ett plag som har pratats mkt om och itne ska jag vara sämre så det är klart att det ska skrivas lite om det här.
T-shirts kan inhandlas i alla olika färger och snyggast är ju om det är något personligt tryck på kalaset.
Det verkar som om t-shirten kommer bli stor i vår/sommar så det är något jag rekomenderar att stå med på inhandlings listan, om du itne redan har förstås :D

Jag har två favosar i pastelfärgerna gult och mintgrön <3 älska dom

Ja, går kort dag i skolan så ska nog sattsa på t-shirts och mjukisbyxor .


De här fina t-shirtarna är från urbanoutfitters.com och det finns många fina tryck som du kan välja mellan,
de här var mina favosar.



image489

Ursäka för den dåliga bilden, något fel med min Paint, men hoppas det syns lite ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0