Världens lyckligaste flicka är jag.


Jag kom precis hem från en shoppingtur med min syster och mamma.
Hittade lite saker, men det finns nått annat jag vill skriva om istället.
Jag pratar så klart med min kompis Sofia på msn och då berättade hon  världens bästa sak.
Jag är ju ett jätte stort fan av SNOOK <3 heheh de vet i alla fall mina vänner.
Sofia berättade för mig att hennes mamma Anna är arbetskamrat med (tro det eller ej) Daniels pappa.
Ni vet Big Danne i SNOOK <3 !
Asså jag trodde att jag skulle dö när hon berättade det.
Men är så jävla lycklig och glad nu! Kan inte förstå det.


danne  <----- Snook-Danne eller ska jag säga Annas jobbarkompis son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0