Elle galan.



Stackars den som missade Elle galan igår kväll! Den var bäst.
Fast dom borde sätta modelerna på gångkurs, dom gick ju förskräckligt. 
Men i stora drag var galan mycket bra och det gjorde ju inget att min favorit grupp var med och delade ut pris.  
Snook delade ut pris för bäst klädda kvinna till Marit Bergman.
Hon förtjanade faktiskt priset, för att hon har sin egen stil och trivs i det hon har på sig. 
Men till Snook igen, Oskar hade väldigt snygga kläder. Undrar om han handlar med sin mamma?
Danne hade också ganska fina kläder, men han syndes inte så mkt p.g.a hans svarta kläder.
Oskar hade jätte, jätte snyggt hår. Precis som man ska ha! I alla fall i mina ögon.
Snook killarna har skön stil så jag undrar varför inte som fick ta emot priset för bäst klädda man/män.


Men här står dom snygga killarna och ska dela ut priset till den lycklige vinnaren.
snook på elle galan




Det var många vinnare på galan men för mig var dom här tre dom största
Mogge (som tog pris för bäst klädda man),
Marit Bergan (bäst klädda kvinna) och Dita von Teese tog pris för bäst internationellt klädda kvinna.



elle galanmogge ellegalanmarit bergman




Kläderna på galan var söta men några jätte fula, men det är väl så modet ska vara nu.
Jag kommer nog satsa på det där söta och romantiska modet.
Jag älskar gamellrosa och roseter är det gulligaste jag vet.

elle galan snygg klänningellegalan


Kommentarer
Postat av: johan

oskars hår och jacka

2008-02-09 @ 15:19:54
URL: http://www.kichrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0