Snart är det väl helg?

                 


                                                  Gud, va jag längtar till helgen! 
         Då kan man ju ligga och sova hela dagen och behöver inte räkna tråkiga matte prov. 
                     Den här veckan har jag gjort två prov och ska göra ett till, två matte och i morgon no. 
                                                       Dom värsta ämnerna också. 
                                  Men i morgon så ska jag och vännen Malin vara mattanter.
                               Det är jätte kulit, slipper skolan och allt, men tyvär inte  no provet. 



                            

                    Victoria´s secret fashion show är den snyggaste modeshowen som finns. 
               Underkläderna är dom sötaste som finns och modelerna är klart dom snyggaste. 
    Satt som klistrad vid deras föra show på tvn pch önskade att jag hade utseende som modelerna. 
                                                    Eller i alla fall hälften så sexiga underkläder.
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0