4 saker som betyder .



Jag har 4 prylar som jag inte kan leva utan här på jorden.  

Det är...

1. Min rosa ipod
är bombad med sköna snook-låtar, omöjligt att leva utan .

2.  Proffshårsprej
måste jag ha för att fixa mitt inte så gillade ruft .

3. Concealer
har jag två av, en från hm och en från isadora.
Täcker allt fast försöker sluta med min fula ovana att måla concealer på läpparna (håller på att letar nude-läppstift istället). 

4. Kam   
är alltid något som är med i väskan.  


image680image681
2 av de grejer som alltid finns med Jytte .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får skriva om du hittar ett bra nude läppstift! :)

2007-07-01 @ 22:21:12
Postat av: jytte

Nja jag köpte ju ett läppstift från l´oreal men det var inte så bra.
Så jakten på nude läppstiftet fortsätter. Men lovar att skriva här om jag hittar ett . ^^

2007-07-02 @ 07:22:55
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0