Dagen outfit en snook-dag .



Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det dagen då jag Jytte ska gå och se snook <3  

Längtar så jag mkt ! ^^
Om två timmar ska jag ta bussen till s-tälje och sen bär det av till Enköping .


                                                           Dagen outift .

image710image713image709

Tunika, hm (ny)
Skjorts, Gina tricot
Skor och väska men har inte på mig det än .

+ lite fler bilder på håret ^^
Vart faktiskt ganska nöjd ändå över klippningen och minst sakt färgningen !

Inget bloggande i morron kanske (beror på när jag kommer hem till hemmet) !

Men hare så bra för det kommer jag ha det <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snook :D du må legge inn bilder fra konserten da ;)

2007-06-29 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

hehehe tack för att du tog kortet på mig och danne :) jag addade dig på msn nyss :)

2007-06-30 @ 02:12:44
URL: http://blueberrydelight.blogg.se
Postat av: Sajjo

Lycka till i enköping, och super söt outfit!

2007-06-30 @ 12:27:50
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0