Flytta upp scarfen till håret i sommar .


Tänkte inte skriva något idag men såg att någon ville det så det blir ett litet inlägg här i alla fall.


Jag har jobbat denna dag men det var mkt fint villsola-väder så skulle hellre legat hemma och stekt i solen.
Sen smet jag och mamma och handlade och hälsade på Denise och såg hur duktigt hon jobbade (guldstjärna till dej gumman) !

Imorron far jag och Malin och Maja till trollhättan, det ska bli kul men ändå så TRÅKIT !
Min älskade sötnos Isabella kunde inte följa med oss <3 :'(

Men vi får hitta på något annat tillsammans jag och Isabella <3 Något dubbelt så kulit !
Ska bara komma på vad ! :D

Så det blir inget bloggande på ett tag :(



Den största håraccessoaren för stranden är enligt mig scarfen.

Så snyggt med en blommig eller enfärgad scarf i ditt hår när du glider på stranden, i like.
Jag ska själv satsa på det och jag har faktiskt en liten samling scarfar som jag har snott från min kära mormor.


image650
                                                                                                                  
Egentligen tycker jag att alla mönster och fäger är heta men det finns två mönster som du ska akta dig för tycker jag, det är de två mkt ut tjatade Leopardmönstret och Döskallemönstret .

Sofies och Paris scarfar är inget som skulle bli poppis i min garderob, men bilderna kanske inte är dom nyaste heller.





Vill bara säga hejdå till alla vänner och bloggare på ett litet tag nu ses om några dagar <3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det var värkligen jätte tråååkigt :'(
Hoppas ni har det skit kul iaf :D
Ses när jag kmr hem från norrland älskling<3!

2007-06-18 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0