Sn-dubbel-ok .


Sitter här och strulat runt lite här på Internet.
 Och vad upptäcker man inte då ?
Jo, att Daniel Adams-Ray även känd som Snook-Danne var dj inne på invigningen av affären Awesome rags den 16 juni på Pub i Sthlm.

Jag skulle göra allt för att ha fått gått på den invigningen !
Och inte nog med det, min pappa jobbar inne på Pub så han av alla människor borde ju ha fått in mig på invigningen, men Nej inte det !  

Är lite små surig över det !
Men på Fredag blir det andra bullar, då blir det snook live i Enköping Jippi !

Längtar så jag nästan spricker !


image682 Sommrig snook-bild <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ingen höjdare, ska jag tala om, så du missade inget.
Han stod där helt själv och spelade lite skivor och ingen verkade bry sig...
Och han såg trött ut. (Kan ha att göra med att de spelade i Halmstad dagen innan)
Fast rätt söt ändå, måste jag säga.

2007-06-25 @ 22:12:31
Postat av: Jytte

Aha det var ju trist att höra
"/
Men tusen tack att du berättade detta :D gjorde mig glad på nått sätt .
Ja söt är han då ^^

2007-06-25 @ 22:31:09
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0