Snook, Svett och utan tårar.


Nu är jag hemma från Enköping och är såå glad !
Tog inga bilder igår men min vän Fison gjorde det så får vänta på att hon skickar dom till mej :D
Men ska berätta ALLT ! :D

Det började med att vi kom till enköping och kollade där vi skulle bo (lite litet var det dok, men mysigt). 
Sen vandrade vi upp till centrum för att ta något att stoppa i magen då är det ju klart man ser en svart stor bil med snookmärket på, jag fick damp och trodde snookarna var i bilen. Men jag hade fel och de skulle jag få veta lite senare. 
Men med snookarna på huvudet så vandrade vi upp längs en gata och letade efter ett ställe att äta. 
När jag förklarar för Fison hur mkt jag älskar snook och massa sånt så vem sitter då inte på en ute-servering och käkar, jo snook-Danne. 
Jag hamnade i chock och kunde inte röra mig. 
Så där stod jag 5 meter i från Danne och bara pekade på honom, vilket han såg !
Men jag fortsatte gå och sen några meter ifrån ute-serveringen stannade jag och försklarade för mamma att snook-danne satt där. 
Så hon sprang in på en frisersalong och lånade papper och penna åt mig, medan jag förklarade för Fison och hennes mamma att jag inte vågar gå fram o fråga efter autografen.
Daniel och hans två kompisar satt och kollade lite knasigt på oss och undrade nog vilka weirda filurer vi var och om jag skulle våga gå fram. Och det gjorde jag ! 
Han var super trevlig och vi pratade lite och så fick jag ju hans autograf  *stolt*. 
 Fick också en liten snook på den, en "calzone special" som han själv kallade de. 

  
Autografen och stället där han satt och åt.

Men inte nog med det så satt Kihlen bara några meter bort på en annan restaurang så det blev att gå och störa honom också. 
Men han tyckte inte jag störde och var fett snäll. 
Pratades lite och sedan lämnade jag han och hans kompis med en till autograf. 
   


Vi käkade och sedan fixade vi oss iordning för kvällen, min egengjorde snooktröja åkte på och min skylt sen nrj hängde också med. 
Kollade läget på området där  och lyssnade lite på markoolio och sen var det snook !
Ägde är ordet ! Dom var så sjukt bra !
Så mitt under sången Bejbi så såg Kihlen mig eller nått och Tackade mig ( för skylten "Jytte <3 Snook") !
Men det värsta var att jag såg inte när han pekade på mig och tackade, jag var för upptagen att säga något helt obetydligt till tjejerna bakom mig (typiskt), men snälla var tjejerna bakom men ändå ! 
Men alla omkring mig skrek och Fison fick med det på film. 
Men sen då så gick Kihlen ut på ena högtalaren (den som var närmast mig) och sträckte sig efter MIN skylt som jag glatt lämnade över till honom . Så där stod han på scen med väldigt många personer nedanför och höll i skylten där det stod "JYTTE <3 SNOOK"  ! Medan han sjöng
Tror ni inte att jag vart glad :D jag vart super duper glad.    
Sen sträckte han tillbaka skylten och jag var då inte den ändå som ville ha skylten men det var ju min skylt så tillsist fick jag den.
Åå vad glad jag vart ! Kramade första bästa person ^^

Men spelningen var väldigt bra ! Mkt mkt bättre än nrj xD
Sen var det slut på snook-låtar och då berättade Danne att de säljer tröjor (vilket han hade berättat när jag träffade honom på stan). 
Så snabbt dit och köpa tröjor ! 
Köpte en brun . <3 

  

Sen stod Danne där och skrev autografer och det var klart man ville ha en på sin nya snook tröja ^^
Så efter lite väntande fick jag mig ett litet snack med honom.
Jag berättade att det var jag som hade stört dom vid maten och undrade om han kom ihåg och det gjorde han.
- Ja, men det är ju du Jytte, Fegisen , sa han . Hehe Ja feg erkände jag att jag var. 
Men berättade att jag tyckte dom hade gjort en super bra spelning och frågade om han kunde skriva på min tröja.  
Men han berättade att det inte skulle synas så jag tog fram min skylt istället.
Den tackade han för, asså skylten men det gick inte så bra att skriva på den (hans penna var lite trasig) och frågade om jag hade en. Det hade jag dok inte men jag sa att jag hade ju redan fått en autograf så jag överlevde det.
Men en kram frågade jag efter och det fick jag. Mysigt värre !

Sen bytte jag till min nya tröja och kom på att nu hade jag ju en tröja över ! "/ Hmm vad händer med den tänkte jag ? Jo den ska Danne ha till sin kollektion tänkte jag !
Så in bland autografskrivande igen och försökte få en sekund med honom, men det gick inte !
Men fick hjälpa till att ta kort ! Och nu visade det sig att den lyckliga tjejen jag tog kort på kommenterade min blog förut så jag visste att hon skulle vad där, coolt ! 
 

Men sen så fick jag ett snabbt tillfälle att ge Daniel min hemmagjorda tröja och säga lite grejer.
Han vart jätte glad och tyckte tyget (hjärtat) var skit fint (håller med till 100 procent) !
Men han bad mig följa med och han visade sin kompis tröjan. Men det var flera som ville ha sin tid med honom så jag förstod att det var dax att dra sig undan. 
Men innan tackade han så mkt och frågade om han fick en kram ? 
Ofta man dissar ! Så en kram vart det ! ^^

Så kvällen vart mycket lyckat fast att man vart kallad Ksss-fjortis av världens bitch !
Klockan 3 vart det att sussa i sängen, trött som fan var man men jag är säker på att jag somnade med ett leende på mina läppar.  

Dagen efter (idag asså) vart det vakna gå till ett cafe och äta frulle, där satt också snookarnas kompis, coolt !  
Men inte snookarna :( lite synd !

Gick lite i affärer och shoppade lite och nu sitter man här hemma. 
Vill bara säga att jag har haft så jävla kulit ! <3

Hoppas du orkar läsa ! xD

(bilder kmr sen)  

image718
Denna skönhet åkte upp på scenen den xD

Kommentarer
Postat av: sandra

Den dära skönheten har jag gjort! :D

2007-06-30 @ 16:47:15
Postat av: Jytte

hehe aa :D fett snygg asså (L)

2007-06-30 @ 16:50:31
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Cilja

JYTTE ! Fyy tusan va avundsjuk jag blir.! Verkar as najjs, snookarna verkar juh himlans trevliga! Lyllos dig, de måste ha varit underbart!
<3

2007-06-30 @ 18:59:54
Postat av: Anonym

Hehhe Cilja lilja :D ^^ Det var så jävla roligt ! Mkt mkt bättre än nrj och nrj var förut den bästa kvällen i mitt liv xD

2007-06-30 @ 19:04:43
Postat av: Denise

Naaw..jytte du e för underbart söt, hahah..du värkar ha haft en underbar kväll gumman! =) Så glad för din skull!!
Älskar dig <3

2007-06-30 @ 20:24:02
Postat av: Jytte

Naw hehe :D gumman ! Det var så UNDERBART ! :D^^
Tack gumman !
Älskar diig (L)

2007-06-30 @ 20:41:04
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: ESCADIA , Rebecca

Snook är helt bäst, helt underbart bäst. Skit bra musik och det förstör ju inte att dom är snyggast i Sverige. Vad kul för dej att träffa dom! fyfan vad avundsjuk jag blir nuuu, vad kostade tröjan förresten? :)

2007-07-03 @ 14:11:13
URL: http://ESCADIA.blogg.se
Postat av: Frida F

Nämen åååh, vilken härlig berättelse! :) Jag blev jätteglad när jag läste. Har faktiskt träffat Danne några gånger också, och "skryter" gärna om det hehe. Hade fint!

2007-07-03 @ 14:27:50
Postat av: Jytte

Heheh aa det var en väldigt lycklig dag ^^ Naw va gullit :D Åå då är du också en lycklig flicka då ^^
Jag skryter som bara den det ser du ^^
Tack desamma <3

2007-07-03 @ 14:32:07
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: *Li

Faan va najs, ja förstår hur du känner. skryt på bara! :D
D gör ja me, min pappa e musiker så ja har träffat massa kändisar, men alla blir så sura när man skryter lite. Men va faan! :D
Kramar

2007-07-07 @ 19:40:45
Postat av: Jytte

Hehe :D ja va fan, det är ju ingen idee man är med om grejer om man inte får skryta om de ^^ hehe
Lyllos dig ! ^^ ska vi byta pappa ?
Skryt på säger jag ! ;)

2007-07-07 @ 19:54:02
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Li

Heej! Gu va kul, ja förstår hur du känner. Skryt på du bara! :D Min pappa e musiker, så ja har träffat massa kändisar. Folk blir dock sura när man skryter, men va faan! Tycker vi ska skryta extra nu! :D
Kramar

2007-07-07 @ 20:03:11
Postat av: Li

Haha! aa, näe kanske inte :P
Kram

2007-07-07 @ 20:03:56
Postat av: Li

Såg du snook på peace&love dah?
Kram

2007-07-07 @ 20:34:32
Postat av: Jytte

Nej jag gjorde ju inte de "/ VIlle men kom på det i sista minut o då var biljetterna slut. :( gjorde du de ? :)

2007-07-07 @ 22:54:57
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Li

Vill du veta nått hemskt???
Ja hade backstage pass o allt, skulle åka upp med mammas ex. i turnebussen, men jag fick bara plats dit o inte hem. O d fanns inga tågbiljeter kvar. så
ja fick stanna hemma. Vet du hur mycke ja grät... :(
Har du msn? Kram

2007-07-08 @ 10:43:46
Postat av: Jytte

Nej fyfan va livet är orättvist !
Jag skulle gå :D hehe
Jora adda [email protected] ^^ Kram

2007-07-08 @ 11:16:51
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: sanna

LÄGG IN BILDERNA TYCKAR JAG, NU NU :) måste säga att jag nog läst ditt inlägg om snook minst 4 gånger med ett leende på läpparna , hahaha! fan lylllo säger jag! ;D

2007-08-10 @ 14:03:19
Postat av: Siri

Jag är grymt avis på dig måste jag bara få säga! (A) Haha, kan du inte lägga upp lite bilder! Skulle va skitkul att få se!
Kram

2008-04-14 @ 07:51:25
URL: http://siribrandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0