Beauty and the geek..


Idag var jag och två kompisar inne och gick i stan.
Efter vi hade gått i 1 och en halv timme var vi jätte trötta och hungriga så vi gick och åt på kungshallen, Gud vad mkt folk det var där!

Sedan gick vi för att leta efter en jacka som jag och Malin har blivit kära i.
Malin hade sett en sån inne på en dyr märkes affär men vi ville inte lägga ut så mkt pengar på en sådan jacka. 
Vi gick därför till hm på drottninggatan  för att titta om de hade såna jackor och de hade dom!


Här är en bild på jackan. Jag älskade färgen men modellen var inte riktigt som jag hade tänkt mej.

Hm

Men på hm fanns det många andra coola kläder från deras vår kollektion.


HmHm
HmHm
Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0