Blått i vår <3


Ända sen jag var en liten flicka så har jag älskat fägen blå.
Det kan man tex se på mitt rum, som är ganska blått.

rum


Men jag har också många blåa kläder eller ja hade det i alla falll som mindre.
Men nu har det blåa modet komit tillbaka in på catwalken och det gör mig väldigt glad.

Blått i vår kan man använda på de mesta från en söt klänning till en snygg väska eller ett par solbrillor.

bl?bl?bl?bl?

De här plagen kommer ifrån Dolce & Gabbana, Alberta ferretti, Prada och Catherine Malandrino.

Jag har nu bestämt mig vad jag ska jobba som när jag blir STOR, jag ska bli modell psykolog.
Modellerna ser ju för hemska ut nu förtiden, de skulle vara mkt sötare med ett litet leende.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0