Killmode...




Nu sitter jag har i skolan och har rast. Bakom mig står mina kompisar och malin vill springa till lektion (som vanligt).
Men under träslöjden så pratade jag, Maja och Malin om killmodet i vår och kom fram till lite saker du ska ha om du är kille.

Nu är det ju mörka jeans som gäller men i vår så ska man byta ut dom till ett par ljusa snygga stuprör tycker vi flickor.  Vi tycker också att färgerna rosa och blått känns väldigt fräscha i vår. 

Skärp använder ju de flesta killarna för att bära upp deras baggy jeans, men skulle det inte vara extra snyggt att byta färg på det till grått eller vitt?

På t-shirtarna så är den hetaste kragen v-ringat enligt oss tjejer. Vi gillar också vita skjortor som blir super snyggt om man är lite solbränd. 

Ja, hoppas du hittar något snyggt i den stora modeljungen som du kan ha på dig i vår.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0