Lindsays hår...


Lindsay Lohan är den kändisen som har färgat sitt hår mest.
Men hon passar konstigt nog i alla fäger hon tidigare har haft.
Nu har jag hört att hon har färgat sitt hår blont igen och de tycker jag låter jätte bra.
För nu håller ju våren och snart sommaren på att komma och då är det ju fint med ljust hår.

Men nu har jag hört att tjejen som också är en bra stilikon har skaffat hårförlängning ! 
Visst har det varit lite snyggt med hårförlängning men nu så är den tiden över.
Och finns det något fulare än gammla hårförlängningar?
Nej, i vår så tycker jag att det är det natuliga håret som gäller.

LindsayLindsayLindsay

Kommentarer
Postat av: Anonym

JYtte du är för himla söt, varför inte satsa på en egen modetidning?! :O :D <3<3

2007-03-12 @ 18:52:17
Postat av: Anonym

JYtte du är för himla söt, varför inte satsa på en egen modetidning?! :O :D <3<3

2007-03-12 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0