Min andra födelsedag...


Jag var ju inte hemma på min födelsedag så jag fick ha en till födelsedag igår...
Mamma och pappa kom och väckte mig klockan 5 ! på morronen men presenter och en bakelse (mums).
 
Jag fick en rosa ipod ! vart jätte glad, nu kan jag lyssna på snook utan att skämas över min fula mp3 (lr min syrras mp3).
Jag fick trosor (as söta), en fin klänning, örhängen och pengar...



ipod <----- Jag med min ros ipod <3
Jag satt på tåget men vännerna Sandra och Carro, vi skulle till stan och shoppa upp födelsedags pengarna.


Kl?der För pengarna köpte jag den här tröjan på hm (249kr) och skjortsen som inte syns på Zara (249kr dom också).
Jag köpte också en klänning på Vero moda (259kr). Det vart en bra shoppingdag tyckte jag hittade saker jag behövde.

När jag kom hem så skulle jag ha kalas för släkten, farmor, farfar, mina fastrar med deras familjer skulle komma men det vart bara farmor och farfar som kom "/ 
de andra kunde inte, men mer tårta till oss tänkte jag :D
Jag fick pengar och raggsocker (som jag fick i förtidig present) av farmor. Tackar !


mitt rum Jag fick också 15 st stora rosor av mamma o pappa som sitter så fint i mitt rum...


Nu ska jag ta och fixa mig ska på 50 års skiva ikväll (min farbror fyller år).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0