Stilikon och hiphopkung <3


Alla mina vänner vet att jag är ett stort fan av hiphop duon Snook.
Jag älskar dom och tycker att de har sjukt fin stil båda två.
Men man har ju favoriter som alltid och min är Daniel Adams-Ray som har sjukt snygg stil!


Han kan mixtra och matcha med olika modeller av kläder, från hiphopstilen till pälsmössa och coola brillor och gubbkeps.
Han klär i allt helt enkelt.
Många hiphopare har ingen stil men de har Kihlen och Daniel och det är de som gör dom så häftiga och coola på alla sätt.

Så killar snälla ! Spana in hetingens stil, den är sjukt fin!


Snygg stilikonfgfgfgbjmbghfjgjfdhfhfhgthhf


hjghjghj   Malin han har likadan jacka som du ^^ fast en annan färg.


Hans Oskar Linnros och  Daniel David John Adams-Ray finns alltid i hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, i vet jytte ;D
du skulle vilja a Amy Diamond nu va? :P

puss på dej
din bloggg e bäst ;D

2007-03-30 @ 20:06:22
Postat av: Jytte

hehheh Ja !
Jag är super avis på henne!"Bort från honom bitch" är det jag tänker när jag ser bilden.. hehhe
Puss på dej sara <3 Jytte Tackar och Bockar ^^

2007-03-30 @ 20:39:02
Postat av: Lovisa

he was hot ;)

2007-03-30 @ 22:57:34
URL: http://lovisawadman.blogg.se
Postat av: Tobias

Hej!
jag har letat i flera veckor efter den lila jackan och den bruna jackan i snooks musik vidio : svett och tårar, sen har jag även letat efter den bruna jackan i vidion: längst fram i taxin, men kan inte hitta den heller, jag har hittat daniel adams ray design sida, lagom. men har inte funnit kläderna där, är det nån som vet var man kan köpa dem kläderna, om så fall, var? hör gärna av er

2007-11-11 @ 03:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0