Topshop


Nu är våren snart här och de flesta har börjat kolla på vårmodet, därför tänkte jag visa upp mina favoriter från www.topshop.com.



kl?nning kl?nningkl?nningkl?nningjacka kort

 



gul tr? jag har börjat älska gult och med den här koftan så ser det hur fint och vår ut som helst.

Jag hittade också tajts i väldigt upppiggande och söta färger.
Vilken är din favorit?


tajtstajtstajtstajts

kl?nning Den här klänningen ser sjukt mysig ut och har en fin grå färg.


v?ska   De här väskorna är perfekta för shopping eller att gå till stranden med en solig vår eller sommardag.



 Jag älskar gärgen rött och fina skor utan så mkt klack.

  Dom här skorna ser allt för härliga ut.


 Den här modellen och färgen är väldigt fin så den är kanske dom här jag hoppar runt med i sommar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0