Hiss och diss .


En lista om vad jag tkr om olika klädesplag ....


cityshorts

super snyggt, med linne o kofta, i like

tubtop

fintfint

tajts

snyggt snyggt, inte bomuls 

kamoflage
Nej nej nej !

bootcut
Nej !!! Mode men ikke snyggt .

solglasögon - svarta
Mumma, stora ska det var !

solglasögon - vita
Åå vill ha ! Men hittar inga

rosetter
Gullit, men till rätt outfit

cheap monday
Snyggt, specielt på killar .

svarta byxor
Fint men i sommar ska de vara ljusljus blåa

vita byxer
Snyggt på andra, inte på mig ...

stora väskor
Praktiskt och snyggt, gillas av mig !

små väskor
Jora kuvertväskor de andra kan stoppas undan ett tag tkr jag.

guld
Fint, passar min hår färg.

silver
Gillas .

leopard
Ush fy blä, bort med den stora vinter-trenden tkr jag.

jeans
Hamnar aldrig på ute-listan, men i sommar kan man skippa jeansen lite, sattsa på klänning.

klänningar
Jippi, sommarens största trend om man frågar mig .

skärp
Snyggt men har inte blivit så mkt skärp nu.

Vad tkr du ?

Kommentarer
Postat av: Sajjo

Tycker helt som dig Jytte!

2007-05-25 @ 20:58:32
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: emma

lät ganska bra, ;p

2007-05-27 @ 12:29:02
URL: http://emsontheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0