Maja lr Kirsten Dunst ?


image527

Idag fick jag för mig att min vän Maja är lik Stilikonen och skådespelerskan Kirsten Dunst.
Maja har nyligen klippt sig så det gjorde henne mer lik super stjärnan.

Jag sa till Maja att jag tkr att hon ska härma den söta Kirsten, hennes stil.
Maja kom inte på vem Kirsten Dunst var och hennes sköna stil.
Så här Maja en liten shopping tips från mig över en typisk Kirsten-outfit...


image528

Armband, asos
Hatt (något man ser ofta på KD), urban outfitters
Skor (platta brukar användas av KD), urban outfitters
Jeans shorts (snyggt på KD och på dej Maja, ni har ju så fina ben *avis*), asos
Väska (liten axelväska är snyggt), urbans utfitters
Halsband (långa är snyggast, passar till tees lika bra som till fest-kläder), urbans outiffters
Tunika (blus och tees i den vita färgen) , urban outfitters

Så hoppas du gillade det Maja. <3

Kommentarer
Postat av: maja

Naww.. Vad du é snäll Jytte!
Jätte fina kläder och acessoarer(stavning?)
Pussar!

Ha det så bra!!

2007-05-16 @ 21:55:13
Postat av: Jytte

Hehe :D Kulit att tyckte det Maja Biraja :D
Puss och tack desamma söt ! xD

2007-05-16 @ 22:19:36
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: petra

Haha kristen och maja :D

2007-05-29 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0