Min SNOOK-kväll <3 !


Nu ska jag äntligen skriva om min Lördag (som många har tjatat om)!
Jag har inte haft så mkt tid att blogga på sista tiden och så har min data gått lite sönder, men nu är allt bra så jahg ska skriva om den bästa kvällen i mitt liv !



Allt började med att jag kom hem från en fotbollscup som hade vart under dagen, jag duchade, sminkade mig och fixade håret på 25 minuter (att jag han).
Sedan körde mamma Mig, Issy, Carro och Sandra till Vh där vi tog ett tåg till Sthlm.
I stan så gick vi sakta men säkert till Kungsträdgården, där snookarna skulle spela.
Men vi kom lite sent så när jag hörde att Snook var de första som spelade sprang jag för att inte missa ännu mer, har aldrig sprungit så snabbt tror jag.


image540image542

Där hittades en plats och jag skrek som aldrig för och några glädjetårar ran (eller sprutade) också, tjejerna omkring mig kollade lite konstigt på mig.
Efter att de spelat ina 3 super bra låtar så sprang jag,Carro, Issy och Sandra runt till där kändisarna brukar gå.

Vi väntade ett tag men sedan kom dom ut, SNOOKARNA !
Med en varsin väska och berättade att de skulle till Malmö pch spela och att deras plan snart skulle gå, så de ahde inte tid att skriva autografer. "/

image545image546
image547image548

Så de lämnade oss.

image544

Men en helt främande tjej tar tag i mig och skriker att jag ska föjla efter Danne och puttar mig, först vågade jag inte men sedan sprang jag efter honom.

image549image550image551

Sedan pratade jag med min största idol och tog på honom ! <3

image552image553image554
Bilder på mig och Danne <3

Vad sa jag då till Snook-Danne ?
Ja såklart att jag älskade dom mkt mkt och såna saker att dom har gjort mig till en bra människa och grejer, men en sak som jag kommerihåg lite extra är...

Jag:  Jag älskar min mamma jätte jätte mkt
Danne: Aha, va bra att du älskar din mamma.
Jag: Men jag älskar er mer :'(
Danne: hehe tackar, vad gullit <3

Naww Ååååå <3 </3 där brast mitt hjärta .

Det sas inte precis exakt så där men mkt mkt likt :D

Vi kom fram till bilen snookarna skulle åka till flyget med och de packade in i bilen.

image555image556
image557image558image559image560


Då såg ag att Kihlen stod och skrev autgraf, jag som hade gått med Danne .
jag spreng dit och han sa att en till (han gav 2) carro sträkte fram sin hand och hon fick hans autograf.
Då skrek Carro att jag måste få en för att jag älskade dom såå mkt, men han skrattade och sa att han inte hade tid och att de skulle missa flyget (fan också).
Så fick ingen men fick i alla fall ett tårfyllt snack med Danne xD


Bilen åkte iväg och jag vart så glad att jag började böla igen och sprang där ifrån, kunde inte stå på benen så fikc sätta mig ner.
MIna kompisar trodde att jag var arg på Carro att jag inte fick autograf men så var det inte !
Var bara så himmla lycklig !

image561


Efter ringde jag alla och fick en ny gråt-attak efter den andra (de andra borde ha skäms över mig).
Det var jätte många som kom fram och frågade hur det var och om någon hade gjort mig illa, men jag var ju bara så glad.

Efter träffade jag några andra som också gilalde snook aom hade missat dom och vi pratade.

Det var i alla fall den bästa kvällen i mitt liv och jag kan fort. inte förstå att jag har träffat snookarna ! <3
Men vill bara tacka Sandra, Carra och Isabella som följde med och stod ut med mig under kvällen ! <3

Nu måste jag springa ! Ska till skolan snart . Men lovar att skriva ikväll ! <3

Kommentarer
Postat av: sara

gullpytte, jag är väldans glad för din skull ;D <3
i sommar hänger jag med till nästa konsert ;D puss älskar dej <3

2007-05-21 @ 15:17:07
Postat av: graniis

haha, äntligen har du skrvit jytte :D
men du va fan värd att få träffa snookarna gums :)(L)

2007-05-21 @ 15:38:44
Postat av: Elsa

Haha vad kul!!!

2007-05-21 @ 16:48:26
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Denise

ÄLSKLING!! Så glad för din skull! Hoppas att du hade en underbar kväll ;)

2007-05-21 @ 16:51:49
URL: http://Kesofalken.blogg.se
Postat av: Jytte

Nej tack sötnosar :D
Synd att ni inte kunde vara med på nrj "/
Men det kmr säkert fler chanser :D (L)

2007-05-21 @ 21:23:48
Postat av: Cassandra

haha så jävla söt du e:D<3

2007-05-22 @ 18:23:14
URL: http://kungutanpung.blogg.se
Postat av: Anonym

ofta att han inte bara tyckte du var fjortis när du sa sådär?

2008-04-08 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0