NEJoch JA på samma gång.


Nu har snooks spelschema kommit ut och jippi för det !
Men spana in det...

12/5 Jönköping
17/5 Linköping, Folkets Park
18/5 Visby, Gutekällaren
19/5 Stockholm, NRJ in the park Kungsträdgården
19/5 Malmö
8/6 Boden, Björknäshallen
29/6 Enköping, Hamnfesten
30/6 Borlänge,Peace & Love
11/7 Visby, Gutekällaren
14/7 Kristianstad, Tivolirocken
20/7 Lund
25/7 Visby, Gutekällaren
26/7 Östersund, Storsjöyran
15/8 Oslo

Den aktuelaste är den 19 maj, då är det datumet jag verkligen inte kan ! :'(
Jag ska ha sommar-jobbs träff och fotbollscup !
Men har jag bestämt att jag SKA åka på Nrj in the park (annars kommer jag aldrig förlåta mig själv) .
Jag får säga att jag inte kan komma på Sommarjobbs träffen men jag tror att fotbollscupen klarar sig :D

Fan att allt kul ska hända samtidigt "/

Men snook ligger mkt före fotboll och Sommarjobb det måste jag erkänna !

Nu ska jag försöka spåra upp vart Borlänge och Linköpning ligger (kan kanske åka dit i sommar).
Annars kanske det blir Kristianstad. xD få se !

Bara en liten pik till Snook ! Kunde ni inte har laggt ut spelschemat lite lite tidigare ?


image521 <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Jytte! Jag missar också Nrj in the park för jag o eve,agge och patte ska ju bort! :(
Älskar dig

2007-05-12 @ 12:31:29
URL: http://Kesofalken.blogg.se
Postat av: Isabella.

haha jytte du e för söt :)

2007-05-12 @ 13:50:21
Postat av: sara

stackars lilla pytte =/
du får kolla nån annan dag o åka lite tufftuff ;D
det ordnar sig säkert ;D

2007-05-12 @ 13:56:33
Postat av: Jytte

Hehe jag ska klart inte missa snook !
Tror ni jag är helt körd i huvet :D
Jag ska se snookarna så är det bara ! Älska er .

2007-05-12 @ 18:56:49
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: petra

Fy på dej Jytte.
Nu har jag tryckt in på din blogg fyra gngr och du har inte skrivit ngt nytt, vad besviken jag blir,:P
Vill ju läsa din blogg. BLOGGA MER! :D :D

2007-05-13 @ 19:00:19
Postat av: Jyttte

hehe sry Petra ! "/
Jytte är lite upptagen, blir nog inget mer bloggande ikväll :(
Men imorron :D

2007-05-13 @ 19:45:57
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0