Säger bara S N dubbel-O K .




Är  lite arg på min blogg nu, kan inte lägga in bilder och jag tror jag dampar sönder ! :'( 
Sista dagen på praon idag, skönt men lite sorgligt . 

Ska till kyrkishallen nu och kolla på mitt lag som ska spela lite fjollboll (menar det idag), håller på att bli sjuk så ska spara mig inför helgen.   

Men nu ska jag  försöka trixa vidare med bloggen och söka efter fel men glöm för tusan inte att kolla in NETTANs snook recension !  


                                                                               ♥
 


Kommentarer
Postat av: nettan grääs

haha yey! :D rekalm för min recention det är grymt haha.

2007-11-15 @ 19:21:33
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0