Lagom .



Lagoms nya kollektion kom ut i Fredags jue .
Har inte haft tid att skriva om denna nyhet så får ta mej tid nu.
Du kanske redan har varit inne på deras snygga hemsida och spanat in kläderna, om inte så gör det !

De har ju varit och visat upp kläderna i Danmark och det verkar som det går bra för deras märke, najs !
Snooken och Lagom var också med på innelistan på Finest.se

image1502

Fast till kläderna dåe.
Vet inte vad jag ska tycka, jag fick inget måste ha begär när jag får kläderna men 08kollektionen var iaf absolut cool.
Kläderna för killar var mycket snyggare än dom för oss flickor, typiskt.




image1525


Vad tycker du om kollektionen ? 



Kommentarer
Postat av: dandaman

dom hade inte så fina kläder tkr inte jag iaf :P

2008-04-08 @ 18:50:06
URL: http://dandaman.blogg.se
Postat av: Lisa

jag håller verkligen med om att illkläderna är snyggare än tjejkläderna. de ser precis ut som nettes gamla kollektioner ..uä

2008-04-09 @ 18:40:19
Postat av: Anna

Killkläderna är ju tusen gånger snyggare än tjejernas =/

2008-04-10 @ 08:24:52
URL: http://alinderoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0