Löshår á la Hilton .


image1529


Usch sitter här och skriver på en So-uppgift och jag har gjort roligare saker i mitt liv.
Idag har Magnus varit här hela dagen och vi har bara tagit det chill.
Jag behövde nog en lugn och skön helg för jag är så trött hela tiden men det ska det bli ändring på serru.
Sen så har jag också träffat Danne och tagit en promenad, det har ju varit perfekt väder idag.

Paris Hilton har ju gjort allt och nu har hon till och med sitt egna löshår .
Förstår inte riktigt varför hennes extension skulle vara bättre än andras dok men men dom är iaf garanterat dubbelt så dyra.
Själv måste man köpa nya extension, synd bara att man är fattigast just nu.
Men men sånt är livet right?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ewie

Hennes e nog inte bättre :P bara ett märke!

2008-04-13 @ 22:09:03
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Therese

Kändisarna sätter ju sitt namn på det mesta nuförtiden, ska väl sälja bättre.

2008-04-13 @ 22:11:32
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0