För det är varken vitt eller svart .



Har precis kommit hem från Daniel, skönt att snacka lite med den killen alltså.
Vaden gör ont till tusen och jag kommer snart att klia mig till döds.

Lite för tyst på snook-fronten för min smak.
Det ända är väl väntan på Kihlens soloalbum och lite små notiser om Veronica och Oskar.
Läste idag om avslöjandet om Veronicas hemliga pojkvän!
Eh, man undrar varför journalisten inte uppfattar orden "Vi har inte gjort någon hemlighet av vår kärlek" som Veronica hade svarat på en fråga.
Menmen lite snook blir det ändå fast att världen där ute inte verkar veta vilka snookarna är.
Föresten visste ni att Markoolio sjunger i en låt "Vilka fan är snook?" ?
Kanske inte så intressant menmen musik var det...

Snook - kommer ifrån

Vem fan minns inte när Kihlen hade den där snygga moppemuschen? Nja, kanske inte så fin.

Nu ska jag börja fixa 3flickors blogg men ska bara börja för snart ska jag faktiskt gå och sova♥

Kommentarer
Postat av: hejhej

vart läste du det nånstans? :p

2008-08-27 @ 20:34:15
Postat av: Josefine

.. där vissa går på friskis och vissa på tjack! ;D

2008-08-27 @ 20:39:24
URL: http://jossefin.devote.se
Postat av: JYTTE

Nejmen hejhej :) i någon såndär skvallertidning som t.ex. hänt i veckan. Kommer inte ihåg i direkt vilken men någon sådan, om du förstår :P

2008-08-27 @ 20:40:51
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Javisst, självklart går det bra :) Snällt av dig att fråga innan.

2008-08-27 @ 21:11:55
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: kichrn

KIHLENS MUSACH ROCKAR !

2008-08-27 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0