Jag är så avundsjuk !



Nejmen tja .

Gårdagen var väl lite mys men slutade med film.
Ångrade som attans att jag inte åkte in till The Voice!
Ni skrattar säkert åt mig nu men hur otur får man ha att missa Kilhen som var och gästsjöng till Petter?
Jag hoppas ändå att ni hade det trevligt ni som var inne och fick se snooken.
Ni har min avundsjuka people!


Bild - Petter och Kihlen

Nu ska jag dusch och fixa lite.
Imorgon är det skola så ska gå och lägga mig super tidigt denna kväll.
Pigg ska man vara första dagen.
Magnus har precis tagit bussen hem men jag längtar redan efter honom.
Men som tur är så får jag träffa honom redan imorgon, då blir det skitsnack om skolan/klassen.♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja guuud jag hörde det, typ flera av mina kompisar som var där retar mig för det! :( Seriöst, man kunde ju gått backstage och träffat honom sen efter. Gaaaah vad lättirriterad jag kommer vara dem närmsta dagarna asså... :(

2008-08-17 @ 19:13:50
URL: http://jossefin.devote.se
Postat av: besviken...

MEEEnn neeeej gud jag missade det...oh va synd!!

2008-08-18 @ 13:52:24
Postat av: madde

skit! Jag kom precis när petter körde sin sista lå! jag missade också!

2008-08-19 @ 22:18:44
Postat av: Moa

Du var faktiskt den första jag tänkte på när jag såg honom :)

2008-08-28 @ 15:26:48
Postat av: JYTTE

Alltså det suger men men det går väl fler tåg får vi hoppas.

Men vad gullit av dig Moa :D

2008-08-29 @ 16:04:45
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0