Söndag -



Sitter här i ett stökigt Magnus rum och är sjukt sugen på glass.
Linus kom precis hit och jag kan satsa en peng på att de sitter där nere i vardagsrummet och spelar Gh.

Det är förjävligt när man tittade runt på bloggar i Torsdags och hittade att snookarna skulle gäst spela samma kväll i Göteborg.
De körde med Petter som hade med sig ett helt gäng med coola katter.
Synd att man satt timmar bort från Göteborg när man såg detta och att man inte är 18 år fyllda.
Menmen en flicka som jag kan tänka mig var sjukt glad denna kväll var THERESE.

Aja nu ska jag gå ner och spöa skiten ur dom i Gh ♥

Kommentarer
Postat av: dandaman

du jytte vet du vad d va jue hon som vi såg i kinna :O :P

2008-08-10 @ 16:57:40
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0