Snookarnas låtar.


När jag först började gilla snook så letade jag som en tok efter deras låttitlar.
Det finns säkert nån nu som gör samma sak som jag gjorde
Så jag har nu skrivit ner några låtar som snook har varit med i eller gjort själva.
Bara musik insatts och inte låtar som Kihlen har producerat som t.ex. Maggios album samt låt från Populärmusik m.fl.
Jag lägger in remixer men inte till kända låtar som Längst fram i taxin.
 För det finns nog många rmx till den låten.

Vet inte vart vi ska men vi ska komma dit.
Frankenstein Boogie
Om en minut och en sekund
Mister cool
Har du täntk på din egen begravning
Såpbubbler
Och farsan snarkar redan
Lejonhjärta
17 juni
Låsas som det regnar
Håll käften orkestern
Verklighetsutfykt AB
Rasmus sista vers

Är.
Kommer ifrån
Snook, svett och tårar
Inga problem
Hiphop
Blunda
Jag gör min grej
Ammunition
Sju timmar
Bejbi
Längst fram i taxin
Älskling jag är hemma nu

Andra låtar.
Lejonhjärta rmx
1990nånting
BlaBla
Kattguld
Ojojoj
Änglalik
Klicka tillbaks rmx
Min klick
Balans
Generation Fuck you
Mognare än oss
Gryning
Eller rmx
Tuffing
Ingenting
Superfitta
Tänk om..
Punkt
Dagboken
Arisdocats
Sverige
Inga problem Ft. Petter, Veronica Maggio
Längst fram i taxin Ft. Timbuktu
They wanna know rmx
Dagens saning
Ta det lungt rmx

Jag har säkert glömt bort någon så skriv gärna en kommentar isf.
Fast jag har inte "glömt bort" låtarna pappa betalar, parbänksfilosofin och livet är underbart.
För dessa låtar är nog inte snookarnas utan det är folk som blandar ihop dom med t.ex. Afasi.
Sen så har jag inte skrivit ner Maskinens låtar för de är ju en egen grupp. ♥

Kommentarer
Postat av: bella

Gu vilket bra inlägg! man tackar så hjärtligt! Nu ska ja skynda till youtube och söka...

2008-12-05 @ 20:29:01
Postat av: JYTTE

Vad glad jag blir att du tycker det :D Vill bara varna för att många av låtarna inte finns på youtube och är ganska svåra att hitta :(

2008-12-06 @ 09:40:19
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: thilda

visst är det skönt att ha en "förebild" man verkligen avgudar! du har snook, jag har håkan! that's nice :)

2008-12-23 @ 23:55:53
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0