Dissad Musik .


Jag känner mig på så dissig just nu.
Men det är svårt att inte dissa när hatet mot pöjkgruppen E.M.D växer mer och mer.
De är några jag verkligen inte gillar.
När dessa tre killar var för sig själva och körde sina egna rejs så var dom okej.
Men nu när de har gått ihop och har blivit ett wannabe-band så vill jag bara skrika.
"Fast Jytte du behöver ju inte lyssna på killarna om du inte vill" kan folk säga men det är lite svårt när deras låt "Jennie Let Me Love You" spelas tjugofyrasju.
Hörde en sak om att de kanske skulle splittras.
Yes, då slipper man bli ofrivilligt drogad med deras jobbiga röster och deras smöriga poser.

Sorry alla deras fans men jag pallar inte att höra dom mer, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0