3 tips .



God morgon people.
Jag vaknde jävligt tidigt idag och det beror väl p att jag har gått upp 5-6 i veckan.
Hade planerat att sova till minst 11 men det blir aldrig som man har tänkt sig.

Tänkte tipsa om tre skönhetsprodukter som jag älskar.
Den första är ny medans den andra är halv ny och tredje är skit old.


Sun Kissed Bodylotion, cirkus 50kr från apoteket.
En lotion med BUS som jag använde för första gången igår.
Gör huden sjukt mjuk men vet inte så mycket om fägen för jag hade gammal BUS på mig.
Jag har inte solat så mycket i sommar fast färgen jag fick förut när jag var ledig är tyvärr borta nu så detta är min sommar-räddning, sorgligt men sant.
Jag tror att denna 50-lapps grej kommer bli en favorit.


Salt Water Spray (är jag den ändå som tycker det låter kul), ca 40 kr Hm.
Haft i någon vecka och är kär.
Jag är beroende av att ruffsa håret och nu gör salt vattnet det åt mig, najs.


Ansiktsmark mot torr hud, billig från Yves Rocher.
En drog för oss med torris hud.
Låt gå helt in i huden eller torka av överskottet.
Den bästa, i alla fall för min hud.

Den kalla kärleken är här och den gör livet gott tills vi har hittat nåt som får hjärtesmärtan o brinna opp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Godmorgon...Fin blogg du ha...

Ha en bra dag

2008-07-12 @ 10:03:48
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Elin

tack :)

2008-07-12 @ 12:27:44
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fick ju bara låna min ansiksmask en gång, inte ta den helt och hållet. Var ju en present från Tess och jag har letat efter den :/

2008-07-12 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0