Kihlen .



Tjao people .
Hemma från Dj-kurs och Sthlm.
Åt med mig själv på Sandys och handlade hårspray innan kursen, lite sådär solo.
På tal om solo (lite sådär fult) så hoppas jag inte att ni missade det lilla Metro och Sthlm City skrev om Oskar.
Var så länge sedan man säg nått om Kihlen så vem vart inte gladast när man råkade bläddra förbi ett snyggt fejs i tidningen.
Det står om Kihlens produktion av bra låtar till kända ansikten och att han nu vill köra solo med sina egna låtar.
-Jag vill att folk ska veta att det är jag som har gjort musiken, säger snooken.
Vadå coolt !  Tråkigt att de inte kommer bli något snook på länge då men man tar ju det man får, right ?
Det står att hans första egna singel kommer nästa höst eller menar dom i höst ? Hoppas det !

Det står också att Timbukto, Lazee och ADL ska göra om "alla som inte dansar" till engelska "All the ugly people in the house be quiet". Vi får se hur det blir, kan ju iaf inte bli bättre än originalet !

image1439

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

maaa gaaad vilken snygging bild på orre

2008-03-11 @ 21:53:06
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0