God morgon .



image1566
-För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

G
od morgon folks .
Får börja med att säga att du får nog en sweet dag idag ska du se !

Sitter och drogar en länk som Besarta kommenterade om här nedan.
När Kihlen och Veronica sitter i snookstudion och gör en version på hennes nya singel STOP.
Bästa låten och fett romantiskt att de sitter där och Veronica sjunger fin sång och Oskar klickar piano.
Kolla den vetja, LÄNK !
Har själv lagt in sidan som favoriter och nu längtar jag bara att den ska komma ut som singel.

Nu ska jag fortsätta fixa mig men du, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Jytte, här kommer länken :)
http://www.nrj.se/nrjinthepark/

2008-05-07 @ 15:57:57
Postat av: tis

fet länk! jag tillägnade ett inlägg till detta! :)
dock undrar jag om det första beatet man hör i bakgrunden är meningen eller om det bara är där för att man inte ska avslöja hela singeln.

keep it up, t.

2008-05-08 @ 09:27:17
Postat av: m

tjena jytte, ville bara säga att "singeln stopp" som du längtar efter ju är en låt på veronicas platta...som redan har kommit ut. videon är ju inte helt ny..
typ

2008-05-08 @ 22:55:52
Postat av: JYTTE

Tis: Ahh kanske de kanske. Man kan höra orginalet på Veronicas myspace men den är inte alls lika bra som denna version, om man får tycka till lite :)

M: Hallu där, sant sant men jag syftade på att jag längtar efter att en fet video ska komma och att låten ska spelas på radio. Kanske redan gör det isf får jag hålla ögonene mer öppna :)

2008-05-11 @ 22:40:07
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0